Lakier hybrydowy Kinetics Shield #519 INFLUECE SPICES, 15 ml

Srebrny kolor

Kolekcja GLAMCORE
Kraj pochodzenia Łotwa
Krycie kryjący
Odcień srebrny
Opakowanie z pędzelkiem
Pojemność 15 ml
Wykończenie z drobinką
Podobne odcienie
36.99 -8% 39.99
2.47/ml
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
36.99
szt.
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 10.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 10.99
Poczta Polska Odbiór w PUNKCIE 11.99
Kurier Pocztex 12.99
Kurier InPost 15.99
Dostępność Mało

Ten odcień srebrnych płatków Influece Spices wpływa na nas bardziej, niż sobie wyobrażamy. Spójrz na swoje srebrne paznokcie i powiedz nam, co masz na myśli! 

ZALETY

  • klasyczna, 3-stopniowa, profesjonalna formuła o wysokiej pigmentacji
  • utwardza się zarówno w lampach UV, jak i LED
  • nie odpryskuje
  • nie zalewa skórek
  • łatwy w aplikacji
  • wygodnie się rozprowadza

JAK UŻYĆ

  1. Umyj i zdezynfikuj ręce.

  2. Odsuń skórki patyczkiem pomarańczowym lub kopytkiem.

  3. Opiłuj kształt paznokci oraz delikatnie zmatow płytkę pilnikiem o gradacij 180 lub 240.

  4. Wykonaj manicure. Możesz to zrobić za pomocą frezów: płomykiem odsuń skórke i wyczyść płytkę, walcem usuń skórkę, a gumką wypoleruj paznokieć oraz skórkę.

  5. Dokładnie wyczyść płytkę od pyłków za pomocą wacików bezpyłowych.

  6. Odtłuść paznokcie, w razie potrzeby zaaplikuj primer.

  7. Nałóż cienką warstwę przezroczystej bazy hybrydowej i utwardź w lampie UV/LED. Kolejną warstwą zrób nadbudowę i wyrównanie.

  8. Pomaluj paznokcie kolorem, ilość warstw dostosuj do wybranego odcieniu. Utwardź w lampie.

  9. Nałóż top i utwardź w lampie.

Tylko do użytku profesjonalnego. Proszę uważnie przeczytać sposób użycia. Unikać kontaktu z oczami. Unikać kontaktu ze skórą.  Może powodować reakcję alergiczną. Zaprzestać stosowania przy wystąpieniu podrażnienia. Przechowywać z dala od dzieci.

SKŁAD

Bis-HEA Poly (1,4 Butanediol)-9/ IPDI Copolymer, Hydroxypropyl Methacrylate, Ethyl Trimethylbenzoyl Phenylphosphinate, Silica, BHT. 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.